Regulamin Sklepu

REGULAMIN SKLEPU

 Ogólne Warunki Sprzedaży w CX Poland sp. z o.o.

Niniejszy Regulamin ma zastosowanie do umów sprzedaży towarów zawieranych pomiędzy: CX POLAND Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Dowborczyków 30 (90-019 Łódź), wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Łodzi XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000844759, o kapitale zakładowym w wysokości 10.000 złotych, a podmiotami prowadzącymi działalność gospodarczą („Klient”).

§ 1. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Założenie Konta Klienta w ramach sklepu B2B wymaga zaakceptowania postanowień niniejszego Regulaminu. Akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu równoznaczna jest z zawarciem z CX POLAND Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi na czas nieokreślony Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
  2. Oferta zakupu może być złożona za pomocą sklepu B2B w formie dorozumianej poprzez dokonanie wyboru określonego towaru bezpośrednio w sklepie CX Poland.
  3. CX Poland nie odpowiada za błędną lub niewłaściwą interpretację informacji oraz danych technicznych zawartych w katalogach, na stronie internetowej oraz innych materiałach, które otrzymał lub uzyskał Klient. Wszelką pomoc techniczna ze strony CX Poland, Klient wykorzystuje na własną odpowiedzialność, a CX Poland nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w związku z wykorzystaniem przez Klienta tych informacji.
  4. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia zamówienia przez CX Poland lub z chwilą przystąpienia przez CX Poland do realizacji oferty zakupu złożonej przez Klienta. Do umowy stosuje się przepisy kodeksu cywilnego ze zmianami wynikającymi z treści Regulaminu. Poprzez złożenie oferty zakupu, Klient wyraża zgodę na włączenie treści Regulaminu do umowy.
  5. CX Poland zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia świadczenia Usług w związku z modernizacją lub przebudową sklepu B2B albo z pracami konserwatorskimi systemu teleinformatycznego.

§ 2. ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia składane CX Poland przez Klienta stanowią ofertę zakupu towarów.
  2. CX Poland w terminie 3 dni od dnia otrzymania zamówienia ma prawo zmienić warunki zamówienia określone przez Klienta. W takim przypadku sprzedaż towarów nastąpi zgodnie ze zmienionymi przez CX Poland warunkami zamówienia, chyba, że Klient w terminie 1 dnia od dnia otrzymania zmienionego przez CX Poland zamówienia sprzeciwi się tym zmianom przedstawiając jednocześnie zmienione zamówienie. Sprzeciw Klienta w zakresie zmiany przez CX Poland warunków zamówienia upoważnia CX Poland do odmowy przyjęcia zamówienia Klienta na te towary.
  3. CX Poland ma prawo dokonywania zmian w swoich produktach bez zawiadomienia Klienta, w tym w produktach będących przedmiotem zamówienia, o ile zmiana ta nie wywoła zmiany parametrów technicznych produktu.
  4. Zamówienie Klienta musi zostać potwierdzone przez CX Poland, w przypadku gdy zamówienie zostało złożone za pośrednictwem strony internetowej lub gdy Klient zaznaczy taką konieczność na zamówieniu. Pozostałe zamówienia nie muszą być potwierdzane.

§ 3. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia towarów dostępnych z magazynu złożone do godziny 12.00 są realizowane tego samego dnia. Dotyczy to tylko wysyłek standardowych, wskazanych przez system sklepowy, jako możliwe do zapakowania tego samego dnia.
  2. Opóźnienie CX Poland w dostarczeniu Klientowi towarów nie rodzi żadnych roszczeń odszkodowawczych lub prawa odstąpienia od umowy.
  3. CX Poland nie odpowiada za opóźnienie w realizacji zamówienia spowodowane siłą wyższą i okolicznościami niezależnymi od CX Poland, w szczególności w wypadku: strajku, przeszkód w transporcie, opóźnionych, wadliwych lub niekompletnych dostaw materiałów zamówionych u poddostawcy lub producenta, przerw w dostawie energii elektrycznej lub podobnych utrudnień.
  4. Jeżeli w wykonaniu zamówienia, CX Poland będzie musiało sprowadzać towary z zagranicy, co może spowodować powstanie dodatkowych kosztów dostawy towarów, CX Poland poinformuje Klienta o takiej konieczności.

§ 4. DOSTAWA I ODBIÓR TOWARÓW

  1. Jeżeli w potwierdzonym zamówieniu nie określono miejsca dostarczenia towaru, CX Poland przed ustalonym terminem odbioru wskaże Klientowi miejsce. W przypadku, gdy żadna ze Stron nie wskaże miejsca odbioru towaru, wydanie nastąpi z magazynu CX Poland mieszczącym się w Łodzi przy ul. Przybyszewskiego 176/178.
  2. Domniemywa się, iż osoba odbierająca towar w imieniu Klienta posiada upoważnienie do dokonania tej czynności. Klient zobowiązuje się każdorazowo upoważnić swego przedstawiciela odbierającego towar zarówno do czynności odbioru, jak i do zgłoszenia ewentualnych zastrzeżeń w tym zakresie.
  3. W przypadku opóźnienia Klienta w odbiorze towaru CX Poland może naliczyć karę umowną w wysokości równej 0,1% wartości nieodebranego towaru, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.
  4. W przypadku określenia w potwierdzonym zamówieniu miejsca dostarczenia towaru CX Poland dostarczy Klientowi towar przez przewoźnika (przesyłka kurierska). Wszelkie koszty związane z przesyłką towaru (w szczególności koszty zmierzenia i opakowania ponadstandardowego, opakowanie towaru w większej ilości lub o większych rozmiarach, ubezpieczenia towaru na czas przewozu, koszty transportu towaru, w tym załadunku i wyładunku towaru) ponosi Klient. Koszty te zostaną doliczone do ceny towaru.
  5. Klient ponosi całkowite ryzyko związane z utratą lub uszkodzeniem towaru od momentu jego wydania przez CX Poland. Momentem wydania towaru przez CX Poland jest chwila wydania towaru Klientowi w miejscu wskazanym przez CX Poland (w przypadku osobistego odbioru towaru przez Klienta) lub z chwilą przekazania towaru przewoźnikowi (w przypadku przesyłki kurierskiej). CX Poland nie odpowiada za ubytki, utratę lub zniszczenia towaru powstałe od chwili wydania towaru z magazynu CX Poland.
  6. W przypadku utraty lub ubytku towaru w okresie od chwili wydania towaru z magazynu CX Poland i przekazania go przewoźnikowi do chwili dostarczenia go Klientowi CX Poland dołoży starań, aby dokonać cesji uprawnień przysługujących mu wobec przewoźnika w celu umożliwienia Klientowi dochodzenia roszczeń od przewoźnika.

§ 5. ZAWIADOMIENIE O WADACH

  1. W momencie odbioru towaru Klient zobowiązany jest sprawdzić towar pod względem ilościowym. Odbiór towaru bez zastrzeżeń oznacza jego prawidłowe dostarczenie przez CX Poland. W razie wątpliwości przyjmuje się, że odbiór faktury jest równoznaczny z odbiorem ilościowym towaru bez zastrzeżeń. Po dokonaniu odbioru towaru bez zastrzeżeń Klienta, reklamacje co do ilości towaru nie będą uwzględniane.
  2. Klient jest obowiązany do zbadania towaru w chwili jego odebrania, w tym do sprawdzenia czy towar posiada wszelkie cechy zgodne z zamówieniem, czy jest kompletny, czy posiada wszelkie części składowe oraz dokumentację.
  3. Wszelkie reklamacje oraz roszczenia dotyczące wad jakościowych towaru winny być przekazywane CX Poland w formie pisemnej pod rygorem nieważności w chwili odbioru towaru, a w wypadku gdy sprawdzenie towaru pod względem jakościowym w chwili odbioru nie jest możliwe – najpóźniej w terminie 48 godzin od dnia odbioru towaru.
  4. Po upływie tego terminu Klientowi przysługują wyłącznie roszczenia z tytułu udzielonej przez CX Poland gwarancji jakości wyłącznie w zakresie i na warunkach określonych w dokumencie gwarancji, o ile na dany wyrób została ona udzielona odrębnym dokumentem.
  5. Wyłącza się odpowiedzialność CX Poland z tytułu rękojmi.

§ 6. WARUNKI PŁATNOŚCI

  1. Warunki płatności każdorazowo określa oferta lub potwierdzenie zamówienia.
  2. Kupujący nie jest uprawniony do wstrzymania płatności, ani potrącania swych należności w stosunku do CX Poland. Przeniesienie wierzytelności przysługującej Klientowi w stosunku do CX Poland na inne podmioty, możliwe jest wyłącznie za uprzednią zgodą CX Poland udzieloną na piśmie pod rygorem nieważności.
  3. CX Poland zastrzega sobie prawo naliczania ustawowych odsetek za zwłokę w zapłacie ceny od dnia wymagalności należności.

§ 7. ZASTRZEŻENIE I PRZENIESIENIE WŁASNOŚCI

  1. Dostarczone Klientowi towary pozostają własnością CX Poland do chwili zaspokojenia przez Klienta wszelkich roszczeń CX Poland związanych ze sprzedażą towarów. Towary te nie mogą być przedmiotem zastawu ani innego obciążenia.
  2. Własność towarów przechodzi na Klienta po zaspokojeniu wszelkich roszczeń CX Poland wynikających z zapłaty ceny lub pozostających w związku z umową. Jeśli Klient posiada jakiekolwiek zobowiązania finansowe wobec CX Poland, towary pozostają własnością CX Poland do czasu ich regulacji przez Klienta.

§ 8. WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI ODSZKODOWAWCZEJ

  1. CX Poland nie odpowiada za jakiekolwiek szkody powstałe z przyczyn związanych z nabytymi towarami. Ewentualna odpowiedzialność CX Poland ograniczona jest do wartości nabytego przez Klienta towaru. Klient obowiązany jest wykazać, że towar zakupił w CX Poland. Postanowienia niniejszego ustępu nie uchybiają bezwzględnie obowiązującym przepisom kodeksu cywilnego.
  2. Towar winien być używany i konserwowany zgodnie z jego przeznaczeniem i wymogami eksploatacji. W razie wątpliwości CX Poland udziela informacji o sposobie używania towarów.

§ 9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Jeśli z jakichkolwiek przyczyn którykolwiek z postanowień Regulaminu okaże się całkowicie lub częściowo nieważny lub bezskuteczny, nie wpływa to na ważność pozostałych zapisów i warunków umowy.
  2. CX Poland ma prawo zmiany niniejszego Regulaminu poprzez w szczególności wprowadzenie dodatkowych warunków sprzedaży dla niektórych towarów wynikające z wymagań narzucanych przez producentów tych towarów. CX Poland poinformuje Klienta o zmianie Regulaminu. W terminie 30 dni od zmiany Regulaminu, Klient ma prawo przedstawić CX Poland w formie pisemnej pod rygorem nieważności brak zgody na zmianę Regulaminu. W przypadku niezgłoszenia braku zgody w terminie wskazanym w zdaniu poprzednim, przyjmuje się, iż Klient zmianę zaakceptował. Brak zgody Klienta na zmianę Regulaminu stanowi podstawę do odstąpienia od umowy przez CX Poland.
  3. Wszelkie spory wynikające z umów zawartych na mocy Regulaminu lub w związku z nimi będą rozstrzygane przez sąd powszechny w Łodzi.